Skofri institution

Da vores gulvarealer bliver brugt i stor udstrækning til børns leg i løbet af dagen bliver Cismofytten en skofri institution pr. 10.10.2022. Dette gælder i al slags vejr, sne, regn, solskin heler året, hver eneste dag og gælder selvfølgelig også for medarbejderne, der dog tager deres sko med hen til deres garderobeplads.

Det betyder, at du skal tage dine sko af ved indgangspartierne/opgangen i Cismofytten og bliver dit barn hentet af andre end dig vil vi blive glade, hvis du husker at informere dem om at tage deres sko af, inden de går ind i på etagerne.

Af samme årsag er klap- og barnevogne heller ikke tilladt indendørs i Cismofytten, heller ikke helt ned ved hoveddøren – de skal parkeres i skuret i passagen.

Du stiller skoene på de nu opstillede skohylder ude i opgangen. Alternativt kan du tage de blå sokker på, men det gælder så også alle dage hele året rundt.

Skal børnene også tage skoene af: Det må de gerne, men der er ikke krav om det, da deres sko jo skal ind og stå på deres garderobeplads og måske det kan blive lidt af en udfordring hvis du har barn både i vuggestuen og i børnehaven og skal have flere par sko under armen.